Brows can change your face!

Big and bold brows are definitely huge trend right now. It is very true that nicely shaped and filled brows can completely change the look of the face.

Personally, I got so used to doing my brows everyday that without my brows on I feel naked. Sometimes, when I do not feel like putting the whole face on, I just use concealer for any blemishes and under-eye circles, lip butter and I something for my brows. I am good to go then.

My favourite product to use for filling in my brows is an old goody- Benefit Brow-zings.
It is quite expensive, but it is definitely worth the price. I have been using it everyday for the last year and a half, and there is still a huge amount of product left. I think I could use this product for another two years, at least. And I definitely will!


My rating: 10/5 J


Výrazné obočie je veľkým trendom. Je pravda, že upravené a zvýraznené obočie vie zmeniť výraz celej tváre.

Tiež som tomuto trendu podľahla a veľmi som si zvykla na každodenné vypĺňanie obočia, bez ktorého si svoje ráno už ani neviem predstaviť. Dokonca keď som lenivá a nechce sa mi dlho venovať  môjmu rannému make-upovému rituálu, použijem iba korektor, balzam na pery a moje obľúbené Brow Zings.

Tento produkt je už naozaj starým známym, ale napriek tomu si myslím, že prekonáva aj mnohé novinky. Je o niečo drahší, ale určite za to stojí. Navyše vydrží veľmi dlho. Posledného jeden a pol roka ho používam naozaj každý deň a až teraz začínajú byť vidieť znaky používania. Myslím, že bez problémov vydrží ešte ďaľšie dva roky a bude naďalej mojim miláčikom.

Dávam 10/5 :)

Comments

Popular Posts